İş Kazası ve Meslek Hastalığı Bildirimi (memurlar için)
6869
14:06
28.06.2019

5510 Sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu 4. maddesi c. fıkrasında belirtilen kamu görevlilerinin "İş Kazası ve Meslek Hastalığı Bildirimi" artık SGK nın ilgili web ( https://uyg.sgk.gov.tr/IsKazasiBildirimISV4C/ )adresinden yapılacaktır. Ayrıca çalışanların "Rapor" görüntülemeleri de buradan yapılacaktır.

 

- Tüm okul ve kurumlar girişlerini, bağlı çalışanları (memur) için, kendileri yapacaktır.

 

- Giriş ve görüntüleme yetkisi bulunmayan kurumlar "Yetki Talep Formu" kullanarak üst yazı ile il/ilçe SGK Müdürlüklerine başvuruda bulunacaklardır.

 

- Başvuru formunda mutlak iki personel bilgisi bulunacaktır.

 

- Forma yazılacak olan e-posta mutlaka kurumsal e-posta adresi olacaktır. ( @meb.gov.tr , @meb.k12.tr ...)

 

Kaza veya Meslek Hastalığının meydana gelmesi durmunda SGK e-bildiriminin sonrasında "İş Kazası ve Meslek Hastalığı Bildirim Formu" ayrıca doldurularak DYS üzerinden İl Milli Eğitim Müdürlüğü "İşyeri Sağlık Güvenlik Birimi" ne iletilmesi gereklidir.

 

İş Kazası, Meslek Hastalığı, Rapor Bildirim Girişi

Yetki Talep Formu

İlgili Yazı (SGK tarafından)

Yetki Talep Formunda Bulunan Saymanlık ve Kurum Kodları için Yardımcı Yönerge

Yayın Tarihi: 28.06.2019