6869
14:06
28.06.2019
5510 Sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu 4. maddesi c. fıkrasında belirtilen kamu görevlilerinin "İş Kazası ve Meslek Hastalığı Bildirimi" artık SGK nın ilgili web ( https://uyg.sgk.gov.tr/IsKazasiBildirimISV4C/ )adresinden yapılacaktır. Ayrıca çalışanların "Rapor" görüntülemeleri de buradan yapılacaktır.
- Tüm okul ve kurumlar girişlerini, bağlı çalışanları (memur) için, kendileri yapacaktır.
- Giriş ve görüntüleme yetkisi bulunmayan kurumlar "Yetki Talep Formu" kullanarak üst yazı ile il/ilçe SGK Müdürlüklerine başvuruda bulunacaklardır.
- Başvuru formunda mutlak iki personel bilgisi bulunacaktır.
- Forma yazılacak olan e-posta mutlaka kurumsal e-posta adresi olacaktır. ( @meb.gov.tr , @meb.k12.tr ...)
Kaza veya Meslek Hastalığının meydana gelmesi durmunda SGK e-bildiriminin sonrasında "İş Kazası ve Meslek Hastalığı Bildirim Formu" ayrıca doldurularak DYS üzerinden İl Milli Eğitim Müdürlüğü "İşyeri Sağlık Güvenlik Birimi" ne iletilmesi gereklidir.