İş Kazası/Meslek Hastalığı
5586
12:06
27.07.2023

 İş kazası/Meslek Hastalığı oluşması durumunda aşağıda belirtilen belgeler ilgili kurumlardan ve/veya kişilerden temin edilerek İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne yazı ile iletilmelidir.

1. İş yerinde kaza sonrası tutulan "Kaza Tutanağı"

2. "Sağlık Raporu" 

3. Kolluk (Polis, Jandarma) tarafından düzenlenen "İfade Tutanağı"

4. SGK ya bildirim yapıldığana dair "E-Bildirge" çıktısı 

 

İş kazası SGK Bildirimi kazayı takip eden 3 (Üç) İŞ GÜNÜ içerisinde yapılmak durumundadır.

 

İş Kazası ve Meslek Hastalıkları Bildirim Formu (MEB e gönderilmesi amacıyla doldurulacaktır.)

(E-Bildirge ile elektronik ortamda bildirim yapıldı ise "E-Bildirge" çıktısı yeterlidir.

İş Kazası Tutanağı 

Yetki Talep Formu (SGK ya yetki başvuru için kullanılmak üzere)

SGK Yazısı 1 (Memur iş kazası/meslek hastalığı bildirimine dair)

SGK Yazısı 2 (Memur iş kazası/meslek hastalığı bildirimine dair)

Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yazısı

Öğrenci/Çırak İSG İşlemleri (Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü Yazısı)

Saymanlık ve Kurum Kodunu Bulunması ile İlgili Yardımcı Yönerge

İş Kazası Bildirim Basamakları (Çalışanların SGK durumlarına göre hangi kurumdan bildirimi yapılacak ve hangi birimlere bildirileceğini belirtir tablodur.)

SGK 2016/21 Sayılı Genelge (Meslek Lisesi öğrencilerinin iş kazası geçirmeleri durumunda bildirimi yapacak olan kurumu belirten genelge (Belge 11.sayfa, sunu 17.sayfa)

Yayın Tarihi: 27.07.2023